Friday 12 February 2010

Bagi yang berjiwa sensitif, teramat baik budi pekerti dan halus budi bahasa, saya menyarankan supaya anda berhenti membaca. Cukup setakat ini kerana seterusnya saya akan mencarut dan menggunakan kata-kata kesat, kasar dan lucah sahaja. Saya percaya saya seorang yang praktikal dan realistik. Kerja bodoh kalau bertutur dalam bahasa melayu kepada monyet dan sebaliknya tiada seorang manusia pun akan memahami mesej anda jika anda menggunakan bahasa monyet. Terkecuali jika ada binatang yang menyerupai manusia dan kebetulan watak dalam catatan saya seterusnya adalah dua ekor binatang.

Hampir kesemua akhbar melayu 11 February 2010, menyiarkan gambar dan berita mengenai mayat seorang bayi perempuan baru lahir yang ditinggalkan berhampiran sebuah masjid di Melaka. Agak-agaknya lah semasa berlaku kemasukan batang penyedap sijantan ke dalam faraj sibetina, sehingga lahir bayi yang malang itu, adakah kedua-dua mereka telah diijabkabulkan sebagai suami isteri atau persetubuhan berlaku semata-mata kerana peralatan kelamin masing-masing jantan dan betina telah tegang dan kembang.

Saya dididk oleh keluarga supaya bertanggungjawab ke atas semua perbuatan dan perkataan saya. Lantaran jika saya teringin untuk engkar arahan emak supaya berbasikal sejauh 1 km turun dan naik bukit ke kedai runcit Eng untuk membeli gula pasir yang telah habis di rumah, saya akan menimbangkan terlebih dahulu risiko yang akan saya hadapi jika engkar. Emak pasti akan repot kepada abah. Abah akan mengarahkan saya mengambil rotan yang sedia tersangkut di tepi tangga. Dan tanpa lecture-lecture atau surat tunjuk sebab, piap!! 2 das hinggap di pungkok. Saya akan menyoal diri sendiri. Sanggupkah saya pedih pungkok kena sebat kerana kesalahan engkar arahan emak semata kerana nak lawan spider dengan geng. Kalau sanggup terima dan tanggung risiko kena sebat, maka saya keluar rumah untuk lawan spider. Abah balik, saya sendiri akan sediakan rotan dan tarik napas tahan macho apabila bilah rotan hinggap di punggung. Habis cerita. Itu sebab sampai sekarang syukur Alhamdullillah, saya bukan kategori penulis surat layang.

Oleh kerana saya juga belum layak dikelasifikasikan sebagai ustaz, saya enggan membicarakan isu main-main buka kain antara lelaki dan wanita ini dari sudut hukum agama. Semua orang, tak kira bangsa atau ugama tahu bahawa berjuxxx luar nikah adalah salah. Cuma kita saje terlupa apabila sedang asyik dan terkuyu mata membisikkan ayat-ayat menggoda sambil menggigit-gigit sayang cuping telinga dan tangan mengusap-usap manja di bawah bra kekasih. Tiba-tiba, jeng!-jeng!-jeng!, tanpa disedari, terlondeh kain dan seluar, tertanggal panties dan brief dan terjadilah anak luar nikah yang terpaksa dibunuh kerana emak dan ayah yang menjadikannya jenis jantan dan betina tidak bertanggungjawab dan tidak berguna.

Untuk adik-adik, anak-anak, abang-abang dan kakak-kakak yang sedang berangan-angan dan bercadang untuk meraikan hari kekasih bersama awek atau balak masing-masing bersama setan pada 14 February nanti, cuba tanya diri sendiri sebelum mengucup bibir dan tangan menggenggam erat punggung kekasih. Sanggupkah aku buat bini, perempuan yang hendak aku sunxxx ini. Sanggupkah aku tanggung malu dan membesarkan anak yang terjadi jika balak aku enggan pakai kondom dan lambat atau tak sempat cabut. Adakah balak aku jenis lelaki yang akan bertanggungjawab atau jenis jantan sial yang akan cabut lari dan meninggalkan aku membusong seorang diri. Akhir sekali, cuba tanya. Sanggupkah aku dibakar macam sate di akhirat nanti. Kalau sanggup, apa yang ditunggu, singgah aje di 7 Eleven untuk beli kondom atau cari aje krim pembunuh sperma yang boleh disapu pada apam sebelum bersatu (bukan 1malaysia).

Selamat Tahun Baru Cina & Selamat Hari Setan (14 February) dari Uncle B yang berani buat berani tanggung.

1 comment:

Dang Mewangi said...

Salam Uncle B...
Sebelum komen, izinkan saya gelak kuat kuat dulu... artikel ni memang best dan cukup berhemah buat mereka yang tak reti bahasa mcm pembuang bayi tu... (masa baca artikel ni saya telah tergelak besar, hingga ditegur SIO sebelah bilik) (apa ko baca tu setaaaannnn)saya cakap, artikel pakcik B saya yang memaang bestttt...
emmm sesuai sangat ayat sial mcm tu untuk mereka yang sial... nak gunakan pendekatan saikologi lagi,, haaa makin saiko la mamat2 dan minah2 ni? haa makin hebat la antu jantan ni mengecat langit dan si setan betina mengetap bibir menahan geli...
Semoga menteri pembangunan wanita, mempertimbangkan artikel ini untuk digunakan dalam sesi brain wash si penjenayah (pembunuh) bayi luar nikah... Selamat.... 1tubuh, 1jiwa, 1malaysia..