Friday 28 October 2011

HIPOKRIT

Sampai hari ini saya binggung. Sama ada Anwar Ibrahim seorang kaki liwat atau bukan. Orang UMNO kata Anwar suka bontot jantan. Orang PKR kata Anwar tak buat. Dia kena fitnah. Rakyat di tengah-tengah yang keliru. Tak tahu siapa yang mahu dipercayai. Sumpah menyumpah dah tak ada makna lagi. Dah jadi barang permainan. Nak letak keyakinan kepada penyiasatan polis, tak usah haraplah. Kalau polis boleh dikocekkan oleh tauke sindikit jenayah, dengan ahli politik yang besar-besar lagi haru, kena jadi pak angguk dan kaki sanggup aje sebab nak jadi orang No.1 polis atau nak sambung kontrak lepas pencen, kena dapat perkenan orang politik negara. Nak mengadu kepada sistem kehakiman negara, lebih baik minta keadilan dari Yahudi laknat.

Ramai yang yakin sungguh dengan perjuangan UMNO. Bagi mereka, Anwar is a sodomist. Bak kata Dr. Mahathir, Malaysia can’t afford a prime minister with a character flaw like Anwar, jenis manusia AC/DC. Perempuan boleh lelaki pun boleh. Makan depan belakang. Saya tak berani nak komen apa-apa sebab saya tak kenal secara dekat insan yang bernama Anwar Ibrahim, mantan TPM.

Hari ini, apa juga maklumat yang anda terima, tak kira dari mana dan dari siapa datangnya, take it with a pinch of salt. Kebolehpercayaan dan integriti dah jadi a rare and precious commodity. Peguam jadi kaki kapor, berlambak. Bertudung lingkup tapi tetek dan cixxx direlakan kena raba bukan lagi cerita dongeng. Pegawai MACC kena tuduh di mahkamah kerana rasuah, dah pun jadi bahan berita. Tidak menghairankan kerana manusia hari ini dah tak banyak bezanya dengan syaitan. Cuma dua tandok setotet atas kepala aje yang belum ada atau mungkin belum tumbuh.

Yang peliknya kecacatan keperibadian seperti jantan suka romen jantan ni, kita bising. Tak layak jadi pemimpinlah dan macam macam lagi yang tak boleh orang gay buat. Tetapi pemimpin negara yang kaki perempuan, perasuah dan tukang kelepet duit rakyat, tak ape! Lantaklah apa depa nak buat dalam bilik bertutup dan secara sukarela antara satu sama lain. Asal jangan tunjuk kehandalan menarkol di ruang legar Parlimen, dahlah.

MCA, termasuk melayu yang sealiran dengannya, marah PAS kerana bangkang Elton John mengadakan pertunjukkan di Malaysia. Of course lah kalau perlu, kerajaan boleh arah supaya konsert tersebut dibatalkan. Fasal Elton John ni, cuma orang baru turun pertapaan dalam gua di banjaran Himalaya sejak 30 tahun lalu aje tak tahu yang matsalleh ni seorang gay atau suka bontot jantan. In fact, perkahwinannya dengan seorang lelaki juga diheboh-hebohkan oleh media dunia termasuk akhbar perdana kita.

Pemimpin negara seperti yang disuarakan oleh Dr.Mahathir semasa dia jadi PM kata, “Malaysia can’t afford a prime minister with a character flaw like Anwar”. Zaman Mahathir, Anwar kena tuduh, didapati bersalah dan dipenjara kerana meliwat dan sekarang zaman Najib, drama bersiri, “Sodomy II – Anwar Buat Lagi”, sedang berlansung. Saya sokong kita pilih orang yang molek budi pekerti dan halus tutur bahasa jadi pemimpin kita. Saya rasa itu selari dengan unjuran Islam. Takkan kita sanggup terima perogol, penyamun dan penyangak sebagai menantu. Betul tak?

Habis tu, kalau kita benci kesumat dengan pemimpin gay, kenapa pulak kita jemput dan alu-alukan orang gay macam Elton John buat konsert di Malaysia. Bukankah menghalalkan sodomy, namanya tu. Inilah puncak hipokrasi yang ditunjukkan oleh pemimpin negara kita sekarang. Macam manalah saya nak sayang BN.

Lagi satu. Kata MCA, depa setuju Elton John menyanyi di Malaysia kerana lagunya bukan kerana peribadinya. Kalau lagu tu cara berfikir orang MCA, kenapa tak pilih orang gay jadi pemimpin negara dengan alasan kita pilih pemimpin yang suka jantan bukan kerana peribadiannya tetapi kerana kepimpinannya yang boleh mensejahterakan rakyat dan menyelamatkan Malaysia. Fikirkan.

Hingga jumpa lagi, salam sayang dari Uncle B yang mulut celupar, yang suka juga dengan bontot ....................... tapi bontot perempuan aje.

Byeeee!!!!

No comments: